Arhivă pentru iunie 4, 2012

Timpul probabil

Posted: iunie 4, 2012 in Scrierile mele

Marti, miercuri si joi, 5-7 iunie

Vor fi frecvente descărcări electrice, între candidaţi, la televiziuni, la radio şi pe unde-i vom mai vedea. Pe străzi, la oraşe cât şi la sate, vor fi parăzi … pe săturate.
Intensificările (cu)vântului  vor lua aspect de vijelie. Va fi paranghelie
Izolat căderi de afişe electorale. In unele zone, mai agitate, vor avea un caracter torenţial.
Maxima zilelor: Mergeţi alături de ei, undeva, să puteţi rămâne singuri.
Minima nopţilor: Data viitoare când vrei să-ţi torni cenuşă-n cap, ieşi de sub umbrelă.

Vineri şi sâmbătă, 8-9 iunie

Cer senin. Se termină campania electorală
Maxima zilei: Nu-i bai, veti fi ca-ntr-un concediu de o luna in Dubai.
Minima noptii: Aţi reşuit să ne faceţi să apreciem liniştea.
Sanse de precipitaţii: Slabe. Ploaie mocănească cu sudoare şi smiorcăieli locale, la şes, pe sub dealuri, la munte sau la mare şi-n orice-nprejurare, când încerci s-aderi la valiza diplomat…

Duminică, 10 iunie

Posibil furtună cu descărcări electrice: Mai ales după ora 21:00 când se anunţă rezultatele sondajului
Maximele zilei:
– Aţi fost convingător. Mai încercaţi şi-n viitor
– Furci caudine celor ce ne-au urat “Să trăiţi bine”
– Fiecare trebuie să existe. De ce tocmai dumneavoastră?
– Am câştigat, sunt om bogat.
– Am pierdut, mă dau vândut. E vorba de cel convingator dar, pentru viitor.
Sanse de precipitaţii: In mare parte vor fi inundaţii cu şampanie, bere şi vin celor ce le-a mers din plin. In rest, precipitaţii rare, mai mult “apă cu sare”, în zonele unde-s locaţi perdanţii.
Credeţi-mă, prognoza mea e bună, cautaţi pe net şi veţi vedea că nu-i minciună.

Catrene – unul pe zi

Posted: iunie 4, 2012 in Scrierile mele

Tristeţe

Mulţi au trecut al vieţii mele prag
Si tot atâţia pot să vă confirme
Dar, doar puţini din ei extrag
Ce-au lăsat în mine urme

Doamna Jones

Posted: iunie 4, 2012 in Scrierile mele

Primtă de la Dorina. Dacă vedeţi vreo asemănare cu Justiţia Română e problema dumneavoastră.

Într-un mic orăşel din SUA, avocatul acuzării cheamă primul martor, o bătrânică simpatică. Văzând-o cam emoţionată, începe cu o întrebare de complezenţă:
– Doamnă Jones , spuneţi-mi dacă mă cunoaşteţi…
– Dacă te cunosc? Dar bineînteles că te cunosc, domnule Williams , te ştiu de când erai un băieţel! Ai fost o mare dezamăgire pentru mine. Minţi, manipulezi oamenii şi-i vorbeşti pe la spate şi faci afaceri necurate cu maşini! Dar cel mai rău este că-ţi înşeli fără ruşine nevasta!
Înmărmurit, avocatul încearcă să schimbe discuţia şi îngaimă:
– Doamnă Jones, dar pe avocatul apărării îl cunoaşteţi?
– Hm! Desigur că îl cunosc şi pe domnul Bradley. E leneş, ia mită şi e cam beţiv… Competenţa sa ca avocat este pur şi simplu îndoielnică. A, şi să nu mai spun că-şi înşeală soţia cu trei amante! Una dintre ele e chiar soţia ta!
În murmurul sălii, judecătorul le cere avocaţilor să se apropie:
– Ascultaţi, nenorociţilor, dacă vreunul dintre voi o întreabă pe bătrână dacă mă cunoaşte, vă bag în puşcărie pe amândoi!

Sever cu Severin

Posted: iunie 4, 2012 in Scrierile mele

Oficiul de Lupta Antifrauda – OLAF – a cerut Parlamentului European să-l sancţioneze pe Adrian Severin.
Mi-a sărit în ochi pe blogul “Sare-n ochi” şi fără aprobare l-am furat că-s intrigat. Asta este politicianul român a carui onoare se măsoară-n paşi, până-n gardul lui ţaţa Veta sau lacătul de la magazia cu lemne a lui nea Gheorghe. Ăsta este şcolitul nostru, de te-ntrebi la ce şcoală a învăţat că apa e poluată cu hidrogen. Din păcate nu este singurul exemplar ce se-agaţă de un scaun, odată ajuns sus şi să dau exemple, ar trebui să scriu vreo două zile. Ar fi trebuit să am o zi plăcută dar nu astăzi este ziua aia. Nu uit niciodată un chip, dar în cazul acestui “euroşpăgar” voi face excepţie.
Mi-am adus aminte de crin adresându-se unei ziariste sau ziarist Mai existaţi? Fiecare trebuie să existe, dar de ce tocmai oameni ca voi.